Sunday, January 16, 2011

peristiwa 16.1.2011

Waktu siang :
Hari ni paling best...sbb ak dapat pegang sesumpah....yang lawak tu...budak2 kampung ak semua takut....nak tergelak pun ade....bila ak kasi dia orang lari, ade yang menjerit & ade juga nak menangis....
ish x3....lepas ak pegang sesumpah..boleh pulak ak sapu kat baju n tangan dia orang...tak ke melopong budak2 tu....ak ingatkan budak laki orang yang gagah...tapi yang adooooo......hehehehe 
Lepas habis main dgn haiwan tu.....jumpa dengan kawan2....bergosip!!!...kalah murai.com hehehe..

Waktu malam :
kejadian pelik berlaku, seorang budak hilang di kampung ak.....semua orang kalut keluar cari budak tu termasuk lah ak...
naik kecut jugak perut ak mencari malam2 ni...nanti cari yang lain,lain yang di jumpanya...heh2 takuynya!!!
semua orang mencari dia....tapi tak jumpa gak....semua orang dah agak dia kena sorok...tapi tak pasti....mak dia punyalah menangis anak dia hilang...yang ak tak boleh belah tu...makcik ak pun ikut menangis....hehehe lawak2
tak jangka sekali kami jumpa dia menyorok di celah2 pokok bunga....tapi time tu ak & sepupu ak dah cek kat situ tapi tak jumpa.....tu ak hairan tu....lepas jumpa budak tu...terus budak tu nangis...
Selepas kejadian itu ak balik umah....adik ak boleh cakap.."kalau tak jumpa aiman mesti tak dapat beli nasik lemak esok..." macm ape lah adik ak ni..bukan risau budak hilang tapi risaukan nasik lemak esok pagi....ish3 
tak patut- tak patut...

No comments:

Post a Comment