Monday, January 17, 2011

INGIN SAYA DAPATKAN :17.1.2011
Tak sabarnya nak tunggu bulan5, moto ni akan jadi milik ak buat selama lamanya....
boleh lah ak nak mengebat depan orang yang selalu kutuk ak..hehehe,,,
ak punyalah happy bila abah ak kasi tau yang ak akan dapat moto ni.....
mesti kakak ak cemburu nanti....hehehe
entah2 dia yang nak moto tu....
ak tak kira moto tu tetap jadi milik ak..hehehehe 
(bukan nak riak)
bila ak ke sek tak yah lah ak naik bas...
penat wok ak jalan ari2....pagi2 nak kena jalan..tak ke busuk badan ak...
dah lah bas datang tak menentu.....kadang lambat...tak pasal2 kena denda 
t mesti name kena catat kat buku disiplin..huhuhu...tak mau....
sudah ar..takat ni je..hehehehe 
HARAP2 APA YANG ABAH AK KATA KAN AKAN JADI KENYATAAN......

No comments:

Post a Comment